Artiesten Nieuws 01/03/2024

Pommelien Thijs: “Iedereen weet en snapt dat een gsm niet in het verkeer thuishoort.

 

Pommelien Thijs lanceert ‘Het Beste Moet Nog Komen’, de single voor een indrukwekkende campagne die iedereen bewust wil maken van de risico’s van gsm-gebruik in het verkeer.
De sensibiliseringscampagne bestaat uit een aangrijpend nummer dat Pommelien speciaal voor de gelegenheid schreef, vergezeld van een beklijvende videoclip.

Het doel van de campagne is om iedereen bewust te maken van het gevaar van afleiding in het verkeer.
Pommelien Thijs: “Iedereen weet en snapt dat een gsm niet in het verkeer thuishoort.

Toch blijft het zó gemakkelijk om die keuze te maken en voorbij te gaan aan de gevaren. We hangen met z’n allen meer dan ooit vast aan onze gsm’s. Ik vond het een heel mooi idee om aandacht voor dit thema te vragen via muziek. Deze song en clip kunnen hopelijk voor veel mensen een reminder zijn van wat iets banaals als een sms versturen in het verkeer je mogelijk kan kosten.

 

perscommunicatie: Sony Music – 21 februari 2024




 

ADVERTENTIE